Beste gepassioneerde Chihuahua fokkers,

Wij nodigen u van harte uit om deel uit te maken van onze opbloeiende Chihuahua-vereniging door uw kennel in de schijnwerpers te zetten op onze website. Hier zijn enkele redenen waarom adverteren met een kennelvermelding een opwindende kans voor u kan zijn:

Schitter in de Spotlight:

Geef uw fokkerij het podium dat het verdient! Een kennelvermelding op onze website plaatst uw kennel recht voor de ogen van liefhebbers die actief op zoek zijn naar het perfecte Chihuahua-maatje.

Stralende Professionaliteit:

Word lid en versterk de professionele uitstraling van uw fokkerij. Uw betrokkenheid bij de Chihuahua Vereniging Nederland straalt vertrouwen uit naar potentiƫle puppyouders.

Bereik Uw Gedroomde Publiek:

Bereik een publiek dat net zo gepassioneerd is over Chihuahua’s als u! Onze website trekt Chihuahua-liefhebbers aan die specifiek op zoek zijn naar betrouwbare fokkers zoals uzelf.

Connecties die Schitteren:

Ontmoet gelijkgestemde fokkers en Chihuahua-liefhebbers! Uw lidmaatschap biedt mogelijkheden voor waardevolle interacties en connecties binnen onze opbloeiende vereniging.

Al lid maar nog geen kennelvermelding?

Als u al lid bent maar nog geen kennelvermelding heeft, maak dan eenvoudig contact met ons via het Contactformulier.
Wij staan klaar om u te ondersteunen en te zorgen dat uw kennel de schitterende aandacht krijgt die het verdient.

Voor iedereen die verliefd is op het idee van een Chihuahua-pup in hun leven, bieden we een speciale sectie waar alle aangesloten fokkers bij de CVN te vinden zijn: Chihuahua fokkers.

Wacht niet langer! Meld u aan als nieuw lid en laat uw kennel stralen met een kennelvermelding via het Aanmeldingsformulier lidmaatschap.

Laten we samen uw Chihuahua-kennel in de schijnwerpers zetten!